کد خبر : 7211
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1402 - 11:03

با صدور بیانیه‌ای

جبهه‌ وحدت‌ ملی مردم ایران را به مشارکت در انتخابات دعوت‌ کرد

جبهه‌ وحدت‌ ملی مردم ایران را به مشارکت در انتخابات دعوت‌ کرد
در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جبهه وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، جبهه وحدت ملی بیانیه خود را با حدیثی از امیرمؤمنان حضرت علی‌ بن ابیطالب(ع) آغاز کرده است، آنجا که حضرت می‌فرمایند:
عُمِّرَتِ البُلدانُ بِحُبِّ الأَوطانِ.
کشورها با ميهن دوستى آباد شده‌اند. در ادامه فرازی از سخنان مقام معظم رهبری آمده است مبنی براینکه؛
اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران تاثیر بگذارد.
در متن این بیانیه چنین آمده است؛ سلام بر شهیدان ، درود بر ایستادگی ها و از خود گذشتگی های آنان که در راه اعتلای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند . رهبر فرزانه انقلاب وحدت ملی را اسم اعظم برون رفت از مشکلات و اصلاح امور دانسته و همواره بر این امر مهم تاکید داشته اند . بر همین اصل جبهه وحدت ملی به عنوان یک تشکل مردم نهاد قانونی و قانونمند در طی این سالها که افتخار همراهی و خدمتگزاری ملت شریف ایران را داشته ، همواره بر انسجام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و پرهیز از سیاست زدگی های افراطی و اختلاف آفرین اهتمام ورزیده است.
بر این باوریم که کشور عزیزمان ایران و ما ایرانیان جایگاه و نقش والاتر و سازنده تری می‌توانیم در سپهر سیاسی جهان داشته باشیم اگر با تکیه به قدرت واقعی وحدت ملی و در راستای توسعه منافع ملی حرکت نماییم ، لازم است قبیله گرایان تمامیت خواه را کنار گذاشته و راه را برای انتخاب مدیران متعهد ، متخصص ، پاکدست و کارآمد در نهاد پیشران توسعه که همانا مجلس شورای اسلامی می‌باشد فراهم نماییم.
بدون شک کسانی که با صندوق های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود و مردم بی تفاوت بوده و با قهر سیاسی ، مردم را نسبت به حضور در انتخابات مردد و یا منصرف مینمایند با جهل و غرض ورزی در بیراهه ای راه می پیمایند که کورسویی به سمت تحول و تغییر و بهبود اوضاع اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی کشوردر آن قابل تصور نیست .
مشارکت در انتخابات و رای به شایستگان این امکان را به ما میدهد تا در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان و آینده فرزندانمان سهیم و اثرگذار باشیم . میزان نقش و اهمیت کشورها در جهان را مردم کشورها با حضور و مشارکت در صحنه های ملی ترسیم می‌کنند ، بر این اساس بیایید همچون گذشته دست در دست هم ، یکدل و یکصدا طوفان همدلی بپا کرده و برای ایران اسلامی سرنوشت بهتری را رقم بزنیم.
این بیانیه با پیام وعده دیدار و همدلی جمعه 11 اسفند در پای صندوق های رای از اقشار مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت شده است.

666