کد خبر : 6878
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 مهر 1402 - 22:47

مهدی عابدینی موفقیت علی مرادی را تبریک گفت

پیام تبریک قهرمان ملی برای قهرمان پیشکسوت

پیام تبریک قهرمان ملی برای قهرمان پیشکسوت
مهدی عابدینی مشاور اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری با ارسال پیامی، موفقیت علی مرادی قهرمان پیشکسوت در اخذ مدرک دکتری را تبربک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، مهندس مهدی عابدینی از قهرمانان و مربیان ملی ایرلن در رشته بدن‌سازی و وزنه‌برداری در این پیام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر علی مرادی چه در مقام ورزشکار و قهرمان آسیا و چه در جایگاه رییس فدراسیون وزنه‌برداری قدردانی کرد و موفقیت وی در طی کردن مدارج تحصیلی و اخذ مدرک دکتری را تبریک گفت و این قهرمان پیشکسوت را سرمایه‌ای ارزشمند برای ورزش کشور دانست.
همچنین علی مرادی رییس اسبق فدراسیون وزنه‌برداری ضمن قدردانی از پیام تبریک مهندس مهدی عابدینی مشاور اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری، از حمایت و همراهی این قهرمان ملی در طی کردن مسیر موفقیت فعالیت حرفه‌‌ای و تحصیلات عالی تقدیر کرد و حضور وی در عرصه قهرمانی و حرفه‌ای را فرصتی ارزشمند برای ورزش کشور بالاخص در رشته‌های بدن‌سازی و وزنه‌برداری دانست.
گفتنی است پیدایش و درخشش قهرمانان ارزشمندی چون حسین رضازاده و حسین توکلی در رشته وزنه‌برداری که به ثبت افتخاراتی ارزشمند برای کشورمان منتهی شد، در دوره ریاست علی مرادی بر فدراسیون ونه برداری جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

برچسب ها :

ناموجود
666