به‌رغم ضعف ستاد اطلاع‌رسانی رقم خورد

علی شفائی

استقبال بی‌سابقه از نمایشگاه بهاره و جشنواره ضیافت ماه رمضان

استقبال بی‌سابقه از نمایشگاه بهاره و جشنواره ضیافت ماه رمضان
نمایشگاه و جشنواره فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان با استقبال بی‌سابقه مردم روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، نمایشگاه فروش بهاره و جشنواره ضیافت ماه مبارک رمضان در تهران با استقبال بی سابقه مصرف‌کنندگان و خربداران روبرو شد.
سال ۱۳۹۸ با شیوع ویروس کرونا و با تصمیم ستاد بحران برگزاری نمایشگاه بهاره متوقف شد و پس از پایان گرفتن دوران قرنطینه سال گذشته پس از سه سال تعطیلی نمایشگاه بهاره در تهران کار خود را از سر گرفت.
اگرچه پیش‌بینی می‌شد پس از سه سال تعطیلی نمایشگاه بهاره اسفند ۱۴۰۱ با استقبال مشارکت‌کنندگان و مردم روبرو شود، اما از این نمایشگاه آنگونه که تصور می‌شد استقبال نشد.
اما امسال بر خلاف پیش‌بینی‌ها، نمایشگاه بهاره که با جشنواره فروش ماه مبارک رمضان توامان برگزار شد با استقبال بی‌نظیر و بی‌سابقه مشارکت‌کنندگان و مردم و خریداران روبرو شد.
بنابراین گزارش نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه غرب پارک ارم، در منطقه شرق(تهرانپارس) فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی(ره) و سالن مجموعه حجاب در مرکز شهر، بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران و با مدیریت و نظارت اتاق اصناف تهران برگزار می‌شود.
این گزارش می‌افزاید، این حجم از استقبال مردم از نمایشگاه‌های فصلی در تاریخ برگزاری این نمایشگاه‌ها توسط اتاق اصناف تهدان بی‌سابقه بوده است تا جاییکه در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه حجم مراجعه‌کنندگان بیش از ظرفیت پدیرش نمایشگاه‌ها بوده است.
براساس گفته مصرف‌کنندگان و خریداران کیفیت و قیمت مناسب کالاهای عرضه شده یکی از دلایل استقبال مردم از این نمایشگاه‌ها است.
نمایشگاه‌های فروش بهاره تهران در حالی با این حجم از استقبال روبرو شده است که ستاد خبری این نمایشگاه که مسولیت آن با علی شفائی مشاور رسانه‌ای اتاق اصتاف تهران است موفق عمل نکرده و با ضعف در اطلاع رسانی نتوانسته آنگونه که باید شهروندان را از برگزاری این نمایشگاه با خبر کند.
این گزارش می‌افزاید نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پدیرای شعروندان است.

666