کد خبر : 7219
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1402 - 15:32

حمایت همه جانبه اسماعیل کاظمی عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران از نامزدی مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران در انتخابات مجلس

حمایت همه جانبه اسماعیل کاظمی عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران از نامزدی مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران در انتخابات مجلس
حمایت همه جانبه اسماعیل اسماعیل کاظمی عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران از نامزدی مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران در انتخابات مجلس همه جانبه حمایت کرد.

تاریخ ایران همواره شاهد رشادت، شجاعت و نقش ‌آفرینی اصناف و بازاریان بوده، مردان و زنان بی‌ادعایی که در کسوت صنوف مختلف جز اندیشه خدمت به ایران و ایرانی در سر‌نداشته و آنجا که جامعه نیازمند تحول بوده، همین بی‌ادعاتربن مردمان، اثرگذارترین بوده‌اند و شاهد این ادعا نقش اصناف و بازاریان در به ثمر رسیدن انقلاب و پس از آن پاسداری و مراقبت از نهال آن تا به امروز که به درختی تنومند تبدیل شده و سایه خیر و برکت آن از مرزهای کشور فراتر رفته است.
امروز در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صحنه‌ای دیگری است برای به نمایش درآمدن اتحاد و توان جامعه صنفی کشور و ادای دین به انهایی که برای حفظ استقلال ایران و اقتدار نظام از جان خود گذشتند.
امروز در کنار تکلیفی که یکایک شهروندان برای مشارکت در انتخابات دارند، جامعه صنفی تهران مستعد به ثبت رساندن برگ زرین دیگری در تاریخ خود می‌باشد.
حضور مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران در میان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، فرصتی برای به نمایش گذاشتن اتحاد، اتفاق و حمایت جامعه صنفی از نمایندگان خود است.
به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ اصناف کشور حمایت همه جانبه خود از مجتبی صفایی نامزد اصناف در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام و همه همکاران خود در خانواده اصناف تهران را به حمایت از ایشان دعوت می‌کنم.

اسماعیل کاظمی قهی
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی

برچسب ها :

ناموجود
666