کد خبر : 1352
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 - 16:51

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران:

رونق فروش موتور گيربکس هاي استوک ۱۰۰ ميليون توماني در بازار/ دولت مديريت کند

رونق فروش موتور گيربکس هاي استوک ۱۰۰ ميليون توماني در بازار/ دولت مديريت کند
رئيس اتحاديه تعميرکاران خوردو تهران گفت: قطعات يدکي قاچاق و استوک در بازار به وفور يافت مي شود و واحدهاي نظارتي نيز هنوز در اين رابطه نتوانستند اقدامات لازم را انجام دهند.

عليرضا نيک آيين، رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران نيز با گلايه از وجود قطعات تقلبي و استوک بيان کرد: بايد دولت مديريت لازم را در اين رابطه انجام دهد.

وي با اعلام اينکه خريد و فروش موتور گيربکس استوک در بازار زياد شده است، گفت: معلوم نيست اين موتورها از کجا و از کدام خودروها برداشته و در تعميرگاه ها يا مغازه ها به مشتريان فروخته مي شود. جالب اينجاست قيمت هاي بالايي نيز براي اين موتور گيربکس ها اعلام مي شود که تا ۱۰۰ ميليون تومان نيز است.

نيک آيين با انتقاد از اينکه موتورهاي گيربکس را بدون شرايط خودروها بر روي آنها نصب مي کنند، افزود: موتور گيربکس نو نيز در بازار وجود ندارد و همين موضوع عاملي شده تا قطعات تقلبي و استوک در مغازه ها به مردم فروخته شود.

وي از واحدهاي نظارتي درخواست کرد تا فکري به حال بازار قطعات يدکي خودرو کنند و برخورد لازم را با فروشندگان قطعات استوک و قاچاق انجام دهند تا در آينده شاهد خطرات جبران ناپذير در انواع خودروها نباشيم.

برچسب ها :

666