کد خبر : 2110
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 18:46

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشي و کافه قنادي تهران:

شیرینی قيمت دستوري ندارد

شیرینی قيمت دستوري ندارد

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشان و کافه قنادي تهران گفت: در يک ماه گذشته، بازار و همه اصناف بشدت از شلوغي‌ ها و اغتشاشات اخير جامعه آسيب‌ ديده و فروشندگان با مشکل کمبود شديد فروش روبه رو هستند که صنف قنادي نيز از اين امر بي‌ نصيب نمانده است. به گزارش پایگاه خبری اتاق

رئيس اتحاديه دارندگان قنادي، شيريني فروشان و کافه قنادي تهران گفت: در يک ماه گذشته، بازار و همه اصناف بشدت از شلوغي‌ ها و اغتشاشات اخير جامعه آسيب‌ ديده و فروشندگان با مشکل کمبود شديد فروش روبه رو هستند که صنف قنادي نيز از اين امر بي‌ نصيب نمانده است.
به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف به نقل از پایگاه خبری اتاق اصناف تهران، علي بهره مند، رئيس اتحاديه دارندگان قنادان، شيريني فروشان و کافه قنادي تهران بيان کرد: در حال حاضر قيمت شيريني و ديگر محصولات قنادي ها در سراسر کشور رقابتي است و هر واحد بر اساس موادي که در محصولات خود استفاده مي کند، قيمت را مشخص مي کند؛ به همين دليل مي توان گفت اتحاديه قيمت هاي دستوري ندارد.
وي افزود: با اين حال طي يک ماه اخير بازار و همه اصناف بشدت از شلوغي ها و اغتشاشات اخير جامعه آسيب ديده و فروشندگان با مشکل کمبود شديد فروش روبه رو هستند که صنف قنادي نيز از اين امر بينصيب نمانده است.
بهره مند اظهار کرد: طي يک هفته اخير با توجه به کاهش اغتشاشات و تجمع ها در سراسر کشور اوضاع کمي بهتر شده، ولي انتظار داريم همانند گذشته آرامش بر بازار حکم فرما شود تا اصناف مختلف بتوانند با آرامش به فعاليت تجاري خود ادامه و مردم نيز کالاهاي مورد نياز خود را خريداري کنند.
وي يادآور شد: نمي توان آمار دقيقي از ميزان خسارت قنادي ها در کشور تخمين زد؛ ولي پرواضح است که آنها زيان زيادي طي اين مدت داشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
666