کد خبر : 2123
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 8:52

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران:

قيمت ميوه در چند وقت اخير افزايشي نداشته است

قيمت ميوه در چند وقت اخير افزايشي نداشته است
رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران بيان کرد: قيمت ميوه در چند وقت اخير افزايشي نداشته و تنها قيمت يک قلم ميوه يعني موز در ميدان مرکزي ميوه و تره بار از۳۵ هزارتومان به ۴۵ هزارتومان رسيده است.

اسدالله کارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران آخرين وضعيت بازار ميوه، سبزي و صيفي را تشريح کرد و گفت: در پنج هفته اخير افزايش قيمتي در بازار ميوه رخ نداده است، زيرا ميوه هاي تابستاني و زمستاني مکمل هم شده اند و تنوع ميوه نيز نياز است.

وي ادامه داد: ميوه هاي تابستاني هنوز در بازار است و از آن طرف ميوه هاي نوبرانه زمستاني مانند نارنگي، پرتقال، انار و ليموشيرين با قيمت هاي مناسب وارد بازار شده اند.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران اضافه کرد: تنها قيمت موز از ۳۵ هزارتومان به ۴۵ هزار تومان در ميدان مرکزي ميوه و تره بار رسيده که البته اعضاي صنف فروشندگان نيز اين کالا را بدون سود عرضه کرده اند.

وي همچنين تصريح کرد: در برخي از صيفي جات از جمله خيار، کاهو و سبزي مشکلاتي وجود داشت که منجر به افزايش قيمت شده بود، زيرا محصولاتي که در فضاي باز کاشته مي شوند به دليل محدوديت منابع آبي در تابستان امکان کاشت مجدد آنها، بلافاصله وجود ندارد

برچسب ها : ،

666