کد خبر : 2761
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آبان 1401 - 17:14

اصناف و بازاريان تهران اغتشاشات و اقدام تروريستي شيراز را محکوم کردند

اصناف و بازاريان تهران اغتشاشات و اقدام تروريستي شيراز را محکوم کردند
مراسم بزرگداشت شهداي حادثه تروريستي حرم مطهر شاهچراغ(ع) توسط اصناف و بازاريان تهران صبح امروز (دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱) با حضور علي توسطي رئيس و اعضاي هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف ايران، احمد کريمي دبيرکل جامعه انجمن هاي اسلامي اصناف و بازار، غلامرضا حسن پور رئيس سازمان بسيج اصناف کشور و نعمت کاکاوند رئيس سازمان بسيج اصناف تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادي معاونت نظارت بر اماکن عمومي فاتب، منتخبين هيئت امناي بازار تهران، روساي اتحاديه هاي صنفي تهران و جمعي اصناف و بازاريان تهران در مسجد امام خميني(ره) بازار تهران برگزار شد.

اصناف و بازاريان تهران در اين مراسم ضمن بزرگداشت شهداي حادثه تروريستي، اين اقدام تروريستي در حرم شاه چراغ(ع) را محکوم کردند. تجمع کنندگان همچنين با سردادن شعارهايي اغتشاشات اخير در کشور را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع با آشوبگران شدند.

حشمت الله قنبري عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد اسلامي در اين مراسم گفت: اين مراسم با عظمت با اتحاد اصناف و بازاريان تهران يک حسنه ماندگار و با کرامت از سوي کساني است که در پيدايي نهضت مقدس و همراهي با روحانيت شيعه ومرجعيت شيعه پيوسته است.

وي افزود: بازار تهران فقط بازار کاسبي نيست، بازار گرم دفاع از حقايق است و بازارگرم پيوند روحانيت و مرجعيت و ارزشها و آرمانهاي نظام اسلامي است و دشمن هم براي تزلزل در بازار سرمايه گذاري عظيمي کرده است که به حول قوه الهي مانند هميشه شکست خواهد خورد

برچسب ها :

ناموجود
666