کد خبر : 4642
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 20:35

اولين جلسه کميسيون امور اقتصادي اتاق اصناف تهران برگزار شد

اولين جلسه کميسيون امور اقتصادي اتاق اصناف تهران برگزار شد
اولين جلسه کميسيون امور اقتصادي اتاق اصناف تهران با حضور حميدرضا رستگار، عضو هيئت رئيسه اتاق و اکثريت اعضاء به منظور تعيين اعضاي هيئت رئيسه کميسيون روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

.در ابتداي جلسه حميدرضا رستگار، عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران در اهميت پيگيري و بررسي شرايط اقتصادي و پيامدها و تبعات آن براي اصناف گفت: تفسير درست اصل ۴۴ قانون اساسي يعني جايگاه و شرايط اصناف، اتحاديه هاي صنفي و واحدهاي تحت پوشش آنها به عنوان بخش خصوصي و مردمي که متاسفانه برخلاف اين موضوع نهادها و سازمان هاي دولتي با ناديده گرفتن قانون هر روز و بتدريج از اختيارات اصناف به عنوان اقتصاد آزاد کاسته و آن را مصادره مي کنند.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تصريح کرد: به نظر مي رسد پروسه ناديده گرفتن و کاهش سهم اصناف، قدمت، تعدد، تجربه و تاثيرگذاري آنها در اقتصاد از سوي نهادها و سازمان هاي دولتي يک برنامه هدفمند بوده است؛ لذا بايد خودمان به فکر جهت دهي و برنامه ريزي مدون اقتصادي باشيم و حقوقمان را محقق سازيم. در اين راستا کميسيون اقتصادي اتاق مي تواند با شناسايي رفتارها و شرايط اقتصادي که اصناف در درون آن قرار گرفته وارد عمل شده و با تصميمات راهبردي و قابل پيگيري در راستاي ارتقاي جايگاه اصناف گام بردارد.

در ادامه اين جلسه انتخابات اعضاي هيئت رئيسه کميسيون به عنوان دستور کار کميسيون انجام يافت و آقايان حسين قدياني(رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان کالاي خواب تهران) به عنوان رئيس- داود فکوري(رئيس اتحاديه سوپرمارکت داران و مواد پروتئيني تهران) به عنوان نايب رئيس و مرادعلي شعبانلو(رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم بهداشتي ساختمان تهران) به عنوان دبير با اخذ اکثريت آرا انتخاب شدند.

برچسب ها :

666