کد خبر : 4919
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 17:12

ایجاد فضای رقابتی در تولید با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی 

ایجاد فضای رقابتی در تولید با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی 
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عرضه آخرین دست آورد شرکت ها موجب ایجاد فضای رقابتی شده و این فضای رقابتی سبب ارتقای کیفیت محصولات خواهد شد.

قاسم نوده فراهانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستانی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی بیان کرد: اشتغال‌زایی یکی از اثرات مثبت افزایش تولید است و من به‌نوبه خود در این دوره از نمایشگاه‌ها شاهد افزایش تولید و اشتغال‌زایی در کشور بوده‌ام.

وی ضمن اشاره به افزایش ظرفیت‌های نمایشگاهی مطرح کرد: در وهله نخست، از بانیان و مجریان برگزارکننده نمایشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم که فضایی فراهم ساخته‌اند تا بتوان تولیدات داخلی کشور را به نمایش گذاشت و از نوین‌ترن فناوری‌های کشور رونمایی به عمل آورد. جا دارد که از تمامی تولیدکنندگان و فعالان این عرصه که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند نیز تشکر و قدردانی کنیم زیرا با حضورشان از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند و این امر فضایی رقابتی برای صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ایجاد می‌کند.

نوده فراهانی گفت: فضای رقابتی سبب ارتقای کیفیت محصولات می‌شود. افزایش کیفیت محصولات در نمایشگاه هاسپیتکس امسال، پرواضح است. به‌عبارت‌دیگر، ما در هر دوره نمایشگاهی شاهد افزایش کیفیت و ارتقای سطح صنعت کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: بدون تردید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فضایی برای ارتقای صنعت کشور فراهم می‌سازد اما نباید از خاطر برد که برگزاری چنین رویدادهایی دشواری‌های خاص خود را به همراه دارد. باری، اگر ما در نظر داریم تا تولیدات‌مان در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند، باید هرکدام‌مان به‌نوبه خود برای افزایش کیفیت محصولاتمان تلاش کنیم.

666