کد خبر : 6442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 21:02

در دیدار رییس سازمان صمت تهران و رییس اتحادیه چاپخانه‌داران مطرح شد

علی شفائی

قول مساعد برای تسریع در استانی شدن اتحادیه چاپخانه‌داران

قول مساعد برای تسریع در استانی شدن اتحادیه چاپخانه‌داران
رئیس سازمان صمت برای تسریع طرح استانی شدن اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، قول مساعد داد.

رئیس سازمان صمت استان تهران برای تسریع در فرایند اداری استانی شدن اتحادیه چاپخانه‌داران تهران قول مساعد داد.
به گزارش روابط عمومی، روز گذشته (یکشنبه، ۲۰ فروردین ماه) رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران به همراه جمعی از فعالان چاپ تهران، با رئیس سازمان صمت استان تهران دیدار کردند.
در این دیدار نوروزی ابوالحسنی، موضوع استانی شدن اتحادیه چاپخانه داران را مطرح کرد و گفت: جهت پیگیری استانی شدن اتحادیه چاپخانه‌داران، سال گذشته مکاتبات و رایزنی هایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت داشتیم که نتیجه این مکاتبات، هماهنگی و اقدام این دو وزارتخانه برای طرح استانی شدن اتحادیه چاپخانه داران تهران بود.
وی افزود: طرح استانی شدن اتحادیه چاپخانه داران تهران در حالی به عنوان یک مطالبه جدی مطرح است که تاکنون در ۴ استان کشور، اتحادیه استانی چاپ تشکیل شده است.
به گفته ابوالحسنی، استانی نبودن اتحادیه چاپخانه داران، مشکلات زیادی را برای چاپخانه‌دارانی که به حاشیه شهر تهران رفتند، به وجود آورده و آنها را مجبور به عضویت در اتحادیه های غیر مرتبط ( عکاسان و…) کرده است. از این رو، یکی از خواسته های صنف چاپ تهران این است که هر چه زودتر اتحادیه چاپخانه داران، استانی شود تا کلیه چاپخانه ها در این استان، زیر مجموعه اتحادیه قرار بگیرند.
سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز با تایید ضرورت استانی شدن اتحادیه چاپخانه داران تهران، قول داد جهت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح و همچنین مطالبات دیگر صنف چاپ نظیر بستر سازی برای صادرات محصولات چاپی، همکاری های لازم را با نهادها و سازمان‌های مرتبط به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
666