کد خبر : 6737
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مرداد 1402 - 15:08

انتقاد تند و صریح عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به خروج افراد از حیطه اختیارات

انتقاد تند و صریح عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به خروج افراد از حیطه اختیارات

هرویک باری‌جانیانعضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در اظهاراتی انتقادی خطاب به رئیس اتاق بازرگانی تهران، از ایشان خواست تا از مداخله افرادی که خارج از حیطه اختیارات خود اقداماتی را انجام می‌دهند، ممانعت کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، هرویک باری‌جانیان در نشست هیإت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مداخله

هرویک باری‌جانیانعضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در اظهاراتی انتقادی خطاب به رئیس اتاق بازرگانی تهران، از ایشان خواست تا از مداخله افرادی که خارج از حیطه اختیارات خود اقداماتی را انجام می‌دهند، ممانعت کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، هرویک باری‌جانیان در نشست هیإت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مداخله برخی افراد در امور اتاق بازرگانی از جمله مسائل مرتبط با کمیسیون‌ها با مخاطب قراردادن رئیس اتاق تهران، آنچه این روزها در این نهاد بخش خصوصی جریان دارد را در تاریخ حوزه تشکل‌ها بی‌سابقه دانست.
وی با انتقاد به مداخله منشی هبأت رئیسه در اموری که در حوزه اختیارات وی نیست، خواستار نظارت رئیس اتاق بر این موضوع شد و تأکید کرد که منشی هیأت رئیسه وظایف مشخصی دارد و نباید در امور مربوط به رئیس مداخله کند.

برچسب ها :

ناموجود
666