کد خبر : 6803
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 22:09

با کسب اکثریت آراء

علی شفائی

مردی از جنس صنعت رئیس کمیسیون صنعت‌ومعدن اتاق بازرگانی تهران شد

مردی از جنس صنعت رئیس کمیسیون صنعت‌ومعدن اتاق بازرگانی تهران شد
کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران به صنعتگری توانمند سپرده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، انتخابات کمیسیون صنعت و معدن دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار شد که برای به دست گرفتن سکان هدایت این کمیسیون چهره‌های شاخصی نامزدی خود را اعلام کرده بودند.
اهمیت و نقش اثرگذار این کمیسیون از یک سو و حضور چهره‌های صاحب‌نام رقابت انتخاباتی را داغ کرده بود.
اما آنچه مسلم است منتخبان بخش خصوصی تهران، اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به اندازه‌ کافی تجربه و دانش لازم را دارند که تحت تاثیر شعارهای انتخاباتی قرار نگیرند و هدایت چنین کمیسیون مهمی را به اصلح‌ترین گزینه بسپارند.۶
انتخابات کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران روز شنبه ۲۱ مرداد ماه برگزار و هرویک باریجانیان با اخذ رأی حداکثری اعضای کمیسیون به عنوان رئیس انتخاب شد.
مرد شماره یک صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی پایتخت و اتاق بازرگانی ایران بوده و همچنین ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان را برعهده دارد.
هرویک یاری‌جانیان رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران، ریاست انجمن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران را نیز بر عهده دارد و علاوه بر این عضو اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و چین، ایران و آلمان و ایران اتریش نیز می‌باشد.
وی که از حانواده‌ای صنعتگر است عضویت در نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران را نیز در کارنامه خود اندوخته دارد.
بنابراین گزارش اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران محمدرضا زهره‌وندی و سیدعلی صدری را به عنوان نواب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب کردند.
با انتخاب یاری‌جانیان و نائبانش اتاق بازرگانی تهران امید دارد تا کمیسیون صنعت و معدن نقش پررنگی برعهده گرفته و اقدامات ارزشمندی در این حوزه تخصصی رقم بزند.

666