کد خبر : 6863
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 0:01

دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

علی شفائی

سیستمی شدن فرآیند ثبت‌سفارش برنج شرکت‌هایی که شناسه کالا دارند

سیستمی شدن فرآیند ثبت‌سفارش برنج شرکت‌هایی که شناسه کالا دارند
انجمن‌های فعال در صنعت برنج مامور شدند، لیست تجمیعی شرکت‌های واردکننده برنج دارای شناسه کالا را به وزارت کشاورزی ارسال نمایند.

به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه‌ای؛ چگونگی اجرای فرآیند سیستمی شدن ثبت سفارش برنج برای شرکت‌هایی که پیش از این شناسه کالا دریافت کرده‌اند را اعلام کرد.
در طلاعیه دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی چنین آمده است؛ در راستای اجرای فرایند سیستمی شدن ثبت سفارشات برنج و پیرو مکاتبه وابلاغیه قبلی ،تمام شرکت هایی که تاکنون شناسه کالا اخذ نموده اند، لیست شناسه کالا ۱۳ رقمی و شرح کالای سامانه شناسه کالا را در قالب فایل اکسل همراه با نامه از جانب شرکت به انجمن خود تحویل و انجمن مربوطه ضمن تجمیع لیستها و فایلهای اکسل شرکت‌ها، اقدام به ارسال این موارد به دفتر خدمات بازرگانی نمایند.
در این اطلاعیه تاکیده شده دست؛ پیگیری این فرایند مشخصا بر عهده مسولان انجمن ها می باشد و شرکت‌ها از مراجعه حضوری در این خصوص خودداری نمایند و هرگونه نیاز به اطلاع رسانی از جانب دبیران انجمن ها به اطلاع شرکت‌ها خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
666