کد خبر : 7055
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 22:11

هت‌تریک فرجی در انتخابات اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران

علی شفائی

رییس فناوران لیست برنده بسته بود

رییس فناوران لیست برنده بسته بود
محمدرضا فرجی تهرانی در نوبت دوم انتخابات اتحادیه فناوران رایانه هت تریک کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، در انتخابات اتحادیه فناوران رایانه تهران که به دلیل نرسیدن به نصاب در دور اول به دور دوم موگول شد، محمدرضا فرجی هت‌تریک کرد.
انتتاب محمدرضا فرجی به عنوان نفر اول، رای اوردن هر هفت نفر معرفی شده در لیست اننخابانی وی و در نهایت ثبت رکورد مشارکت بیشتر اعضای صنف در مقایسه با نوبت اول انتخابات، سه گانه موفقیت محمدرضا فرجی و همراهانش است که می‌توان آن را به هت‌تریک وززشکاران در میدان رقابت تعبیر کرد.
فرجی تهرانی با اکثریت آرا رئیس اتحادیه فناوران رایانه باقی ماند و دیگر اعضای ایست انتخاباتی وی نیز به عنوان اعضای هیات مدیره از صنف فناوران رایانه تهران رای اعتماد گرفتند
صبح روز یکشنبه سوم دی ماه انتخابات اتحادیه فناوران رایانه تهران برگزتر و محمد فرجی تهرانی با اکثریت آرا برای بار دوم ردای ریاست اتحادیه فناوران رایانه تهران را بر تن کرد
در دور اول انتخابات اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران بداخلاقی‌ها بالاترین رای را کسب کرد و با بلاتکلیف ماندن ترکیب هیات مدیره جدید، انتخابات به دور دوم موکول شد.
بداخلاقی برخی نامزدها و طرفدارانشان در دور اول موجب شد تا اهالی صنف فناوران رایانه تهران برای حمایت از رییس اتحادیه وارد کارزار انتخاباتی شوند و اتفاقی کم سابقه را رقم بزنند.
افزایش مشارکت نسبت به دور اول و حمایت صد در صدی از لیست معرفی شده از سوی رییس، اثبات کرد که اهالی جامعه صنفی قدردان زحمات مدیران صادق و تلاشگر هستند.
محمدرضا فرجی تهرانی با ۸۷۵ رای بیشترین آرا را کسب کرد.
مجید حاجی‌خانی نیز که یار دیرین فرجی تهرانی است در این دور از انتخابات با ۶۷۶ رای توانست به جایگاه نایب رئیس اول برسد.
محمدعلی هاشمی، حمیدرضا واشقانی فرهانی، ناصر جلالی، علی منصوری و فرخ اسکندری نژاد، دیگر اعضای هیات مدیره اتحادیه فناوران رایانه در دوره جدید هستند.

برچسب ها :

ناموجود
666