کد خبر : 7188
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 17:56

اعلام حمایت حمیدرضا‌‌رستگار رئیس اتاق اصناف تهران از مجتبی‌صفایی کاندیدای‌ انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس‌شورای‌اسلامی

اعلام حمایت حمیدرضا‌‌رستگار رئیس اتاق اصناف تهران از مجتبی‌صفایی کاندیدای‌ انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس‌شورای‌اسلامی
حمیدرضا رستگار رییس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای از نامزدی مجتبی صفایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

حضور در عرصه انتخابات، به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی، از جمله فرآیندهای مشارکت عمومی در عرصه تصمیم‌سازی‌های کلان اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
فرآیندی که با تکیه بر ظرفیت آراء عمومی، آحاد جامعه را به اثرگذاری ژرف و عمیق در نهادهای متفاوت حکمرانی وامی‌دارد. در این رهگذر، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت ویژه و خاصی است. اهمیتی که مشارکت و معاضدت قشرهای گوناگون اجتماعی را در این عرصه طلب می‌کند. فشارهای ناجوانمردانه قدرت‌های سلطه‌گر بین‌المللی از یک سو، مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از سوی دیگر، انتخاب اصلح و توجه به حضور نخبگان عرصه مختلف در مجلس شورای اسلامی را واجد ویژگی‌های منحصربفرد و ویژه‌ای می‌کند.
باید توجه داشت که اهتمام نسبت به رفع معضلات اقتصادی – معیشتی و اقبال نسبت به گروه‌هایی که در راستای تولید ثروت عمومی عمل می‌کنند، امری الزامی و اجتناب‌ناپذیر است. قاطبه این گروه نیز بی‌گمان جامعه صنفی و خانواده بزرگ اصناف است.
اینجانب به نمایندگی از تشکل‌های صنفی ضمن دعوت از عموم مردم شریف تهران، حمایت خود را از جناب آقای مجتبی صفایی که نماینده‌ ارزنده و خدوم اصناف بوده اعلام کرده، آرزومندم حضور قاطع ایشان در مجلس شورای اسلامی با رای حداکثری فعالان صنفی تهران هستم.
در پایان برای همگان توفیق الهی و برای برادر ارجمندم آقای مجتبی صفایی سعادت خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه حضرت ربوبی مسئلت دارم.

والعاقبه للمتقین
حمیدرضا رستگار
رئیس اتاق اصناف تهران

666