کد خبر : 7205
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 8:34

اعلام حمایت رییس ادوار اتاق اصناف ایران از مجتبی صفایی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

اعلام حمایت رییس ادوار اتاق اصناف ایران از مجتبی صفایی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
علی فاضلی رئیس ادوار اتاق اصناف با صدور بیانیه‌ای از مجتبی صفایی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

اصناف همواره نقش پررنگی در تمامی امور برعهده دارند، از حمایت و پشتیبانی قوای نظامی و مردمی در هشت سال دفاع مقدس تا کمک به هموطنان آسیب دیده از حوادث طبیعی و همراهی با دولت در ادوار مختلف و این حضور و همراهی بدون هیچ چشم‌داشتی رقم خورده است.
اما امروز جامعه صنفی کشور به مرحله‌ای از بلوغ و توسعه رسیده است که علاوه بر همراهی با ارکان نظام خود به رکنی مستقل، اثرگذار و نقش آفرین تبدیل شده است و می‌تواند در میدان‌هایی فراتر از اقتصاد و بازار، عهده‌دار مسولیت باشد.
درخشیدن نام تعداد قابل توجهی از چهره‌های شاخص صنفی در فهرست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقطه عطف به نمایش درآمدن توان سیاسی و مدیریتی جامعه صنفی کشور است.
در این‌ میان قرارگرفتن نام مجتبی صفایی عضو هیات رئیسه ادوار اتاق اصناف ایران در فهرست اصلی نامزدهای انتخابات مجلس تهران، با وجود چهره‌های شاخصی که از راه یافتن به این فهرست بازمانده‌اند، مبین رسیدن به رتبه‌ای از اعتبار است که‌ قطعا مایه مباهات و افتخار جامعه صنفی کشور است.
ضمن آرزوی توفیق برای همه نانزدهای جامعه صنفی حاضر در رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی، از جامعه شریف اصناف تهران بزرگ‌می‌خواهم با‌ حضور در پای صندوق‌های رای و حمایت از برادر عزیزمان جناب آقای مجتبی صفایی باز دیگر اتحاد، همدلی و اقتدار خانواده اصناف را اثبات کنند.

برچسب ها :

ناموجود
666