کد خبر : 4145
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 آذر 1401 - 18:20

اولين جلسه کميسيون بودجه و تشکيلات اتاق اصناف تهران در دور جديد برگزار شد

اولين جلسه کميسيون بودجه و تشکيلات اتاق اصناف تهران در دور جديد برگزار شد
در ابتداي اين جلسه حميدرضا رستگار، عضو هئيت رئيسه اتاق اصناف تهران در سخناني با تاکيد بر نقش تاثيرگذار کميسيون هاي تخصصي گفت: کميسيون هاي تخصصي اتاق اصناف منطبق بر قانون و پيشينه گذشته، يک وظيفه ذاتي دارد؛ لذا بايد همه اعضاي آن خود را امانتدار اصناف بدانند و حضور و خروجي موثري داشته باشند

رستگار تصريح کرد: اگر تنها مسير گذشته را فارغ از بررسي و واکاوي نتايج مثبت و منفي آن در پيش بگيريم مسلما راه به جايي نخواهيم برد. هر آنچه مي تواند براي اصناف اتفاق بيفتد از دل همين کميسيون ها مي تواند بيرون بيايد.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران تاکيد کرد: مطالبات و خواسته هاي ما بايد منطبق بر قانون، خرد جمعي، درايت و کارهاي کارشناسانه باشد. متاسفانه هر آنچه حق اصناف بوده از آنها گرفته شده است و اين ناشي از عملکرد ما در گذشته بوده که دولت و نهادهاي دولتي توانستند تمام اختيارات ما را تصاحب کنند.

رستگار با انتقاد از عملکرد دولت در قبال اصناف اظهار داشت: متاسفانه عملکرد و اقدامات دولت خلاف تمام قوانين مي باشد و با آن مغايرت فاحش و آشکاري دارد. نقش اصناف طي تاريخ و قوانين خاص به مرور تعيين شده است. اصناف اصيل هستند و هر کس براي آنها کار مي کند به مثابه وکيل مي باشد. هيچ وکيلي برتر از اصيل نيست و دولت نيز از ما اصيل تر نيست.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران بيان کرد: بايد براي دستيابي به خواسته ها و مطالبات قانوني خودمان، نتيجه گرا پيش برويم و اين هدف با هم افزايي و همگرايي تحقق مي يابد.

در اين جلسه با انجام انتخابات؛ آقايان محمد خادم منصوري به عنوان رئيس، مرتضي قديري، نايب رئيس و علي رجبي به عنوان دبير با کسب اکثريت آرا انتخاب شدند.

666