کد خبر : 6509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 17:57

علی شفائی

بازدید دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران از نمایشگاه اکسپو ایران

بازدید دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران از نمایشگاه اکسپو ایران
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بازدید کرد.

مسیح کشاورز دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در گفت‌وگو با خبرگار واخد مرکزی خبر، صادرات محصولات کشاورزی از جمله برنج را فرصتی مغتنم برای اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: ارز حاصل از صادرات برنج می‌تواند به اقتصاد بخش کشاورزی و همچنین نوسازی بخش فراوری برنج کمک کند.
وی افزود: وقتی محصولی صادراتی می‌شود برای حفظ بازارهای جهانی خود باید به طرف رقابتی شدن حرکت کند و این مهم فرصتی برای توسعه کمی و کیفی صنعت برنج کشور است.

مشروح گفتگو را در اینجا مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/Hq7lf

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران در ادامه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در غرفه پایانه صادراتی برنج مازندران حاضر و با اعضای هیات مدیره این مجموعه پیرامون تولید، فرآوری و صادرات برنج بحث و تبادل نظر کرد.


گفتنی است پایانه صادراتی برنج مازندران از اعضای انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران است.

برنانه دیکر مسیح کشاورز در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور در غرفه شرکت طبیعت بود، ایشان ضمن بازدید از غرفه این شرکت عضو انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران با مدیران این مجموعه گفتگو کرد.

لازم به یاداوری است که مسیح کشاورز دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران در حاشیه این نمایشگاه با هیات تجاری کشور ویتنام نیز دیدار و در خصوص تجارت برنج و به اشتراک‌گذاری دانش و تکنولوژی روز این صنعت مذاکره کرد.

666