کد خبر : 6772
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 14:48

با حکم رئيس و حمایت هیأت رئیسه؛

دبير اجرايي اتاق اصناف تهران منصوب شد

دبير اجرايي اتاق اصناف تهران منصوب شد

با حکم حميدرضا رستگار رئيس اتاق اصناف تهران، عليرضا سلماني به عنوان دبير اجرايي اتاق اصناف پایتخت منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران در حکم انتصاب علیرضا سلمانی چنین ذکر کرده است؛ احتراما نظر به تعهد، تخصص، دانش و سوابق ارزنده جنابعالي و در اجراي مفاد ماده

با حکم حميدرضا رستگار رئيس اتاق اصناف تهران، عليرضا سلماني به عنوان دبير اجرايي اتاق اصناف پایتخت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران در حکم انتصاب علیرضا سلمانی چنین ذکر کرده است؛ احتراما نظر به تعهد، تخصص، دانش و سوابق ارزنده جنابعالي و در اجراي مفاد ماده ۲۶ آيين نامه اجرايي موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفي، به موجب اين حکم به سمت “دبير اجرايي اتاق اصناف تهران” منصوب مي شويد.
انتظار مي رود در امر برنامه ريزي، بازطراحي، مديريت و نظارت بر فعاليت‌هاي امور اجرايي در راستاي اهداف عالي سازمان با ايجاد هماهنگي و هم افزايي زير نظر رئيس و مسئول اجرايي اتاق با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) تلاش و اهتمام لازم را تا حصول پويايي و تحول سازماني در اتاق اصناف تهران به عمل آوريد.
توفيق روزافزون شما را در راه خدمت صادقانه به خانواده بزرگ اصناف از خداوند متعال خواستارم.
از نکات قابل توجه این انتصاب می‌توان به حمایت حداکثری هیأت رئیسه و اعضای اجلاسیه اتاق اصناف تهران اشاره کرد و این در حالی است که در ادوار گذشته همواره میان اضعای هیأت رئیسه برای تعیین دبیر اجرایی اختلاف نظر وجود داشت و همین اختلاف نظر موجب تضعیف این جایگاه مهم در مدیریت اتاق اصناف پایتخت شده بود.
علیرضا سلمانی دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران پیش از این تجرابی چون دبيري ستاد بزرگداشت روز ملي اصناف، مشاور فرهنگي و رسانه‌اي اتاق اصناف ايران، معاونت فرهنگي، اجتماعي و ارتباطات اتاق اصناف تهران و همچنين معاونت امور اداري اتاق اصناف تهران را بر عهده داشته است.
هیأت رئیسه اتاق اصناف تهران بر این باور است که تعهد، تخصص و آشنایی علیرضا سلمانی با ساختار جامعه و تشکل‌های صنفی، نقاط قوت وی در مدیریت مهمترین و بزرگترین اتاق اصناف کشور است.
پایگاه خبری اتاق شفاف برای دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران آرزوی توفیق کرده و ابراز امیدواری می‌کند با حضور ایشان و حمایت هیأت رئیسه، اتاق اصناف تهران در مسیر قانون، ارتقاء و توسعه را آنچنان که شایسته جامعه صنفی پایتخت است، حرکت کند.

برچسب ها :

ناموجود
666