کد خبر : 7093
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 23:48

نائب رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

علی شفائی

جنایت تروریستی کرمان پلیدی دشمنان ایران اسلامی را آشکار کرد

جنایت تروریستی کرمان پلیدی دشمنان ایران اسلامی را آشکار کرد
نائب رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق شفاف، به دنبال حادثه تروریستی انفجار بمب که توسط جنایتکاران در مراسم سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رقم خورد، محمدرضا فرجی نایب رییس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای این جنایت که موجب شهید و مجروح شدن تعدادی از فرزندان ایران اسلامی شد را محکوم و خواستار اشد مجازات برای عاملین این جنایت شد.
در بیانیه نایب رییس اتاق اصناف تهران چنین آمده است؛ گاهی کلام به ذهن هجوم می‌آورد اما قلم تاب کتابت این سختی را ندارد.
حادثه تلخ تروریستی کرمان، بار دیگر پلیدی دشمنان این آب و خاک را بر همگان آشکار کرد.
فارغ از هویت آمرین و عاملین این جنایت، هدف از این کشتار کاملا مشخص است، ترس دشمن از اتحاد و همدلی ملت ایران، نارضایتی از امنیت کشور در منطقه و کینه از سردار مقاومت، کار را به جایی رسانید که کوردلان تمام سعی خود را معطوف به انتقام گرفتن از این ملت کردند، غافل از اینکه عاشقان مام میهن هیچگاه لحظات سختی را فراموش نکرده‌اند که امام راحل(ره) این طور شرایط را تبیین فرمودند: «دشمنان گمان می‌کنند با ترور شخصیت‌ها می‌توانند با این ملت مقابله کنند‌. آن‌ها ندیدند و کور بودند که ببینند در هر موقعی که شهید دادیم ملت ما منسجم‌تر شد.»
همبستگی ما، ملت ایران هر سال بیش از پیش می‌شود اما داغ‌هایی که بر دلمان مانده آرام نخواهند گرفت. آرزومندیم که مسببین این جنایت هر چه سریع‌تر به سزای اعمال خود برسند و عبرتی باشند برای هر آنکس که آرزوی غم این مردم مظلوم و شریف را در سر می‌پروراند‌.
ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه، همگی خود را شریک غم خانواده زوار شهیدمان دانسته و برای تسلای خاطر ایشان دعا می‌کنیم و در عین حال فراموش نخواهیم کرد که خداوند متعال فرموده است: «‏وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

محمدرضا فرجی تهرانی
نایب رئیس اتاق اصناف تهران

666