کد خبر : 6419
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 23:47

در پیام نوروزی مدیرعامل شرکت وتکو مطرح شد:

علی شفائی

توانایی وتکو برای رقابت با شرکت‌های معظم بین‌المللی

توانایی وتکو برای رقابت با شرکت‌های معظم بین‌المللی
مدیرعامل شرکت وتکو در پیامی سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

امیرمهدی جواهردشتی مدیرعامل شرکت وتکو و عضو اتاق بازرگانی تهران در پیامی به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، این دو مناسبت فرخنده را تبریک گفته و از زحمات مجموعه پرسنل این شرکت قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اتاق شفاف، در متن پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فناوري تجهيزات سرچاهي (وتکو) چنین آمده است؛

يامقلب،قلب من در دست توست
يامحول،حال من سرمست توست
كن تو تدبيري كه در ليل و نهار
حال قلب من شود همچون بهار
يامقلب،قلب ما را شاد كن
يامدبر، خانه اش آباد کن
يامحول،احسن الحالش نما
از بدي‌ها فارغ البالش نما

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبيعت مجالی است، گران‌بها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل است.
سال ١٤۰۱ را با تمام فراز و نشیب‌ها، غم ها و شادی‌ها، خوبی‌ها و بدی‌ها به پایان رسید، سالی که بر اقتصاد ایران و جهان به سختی گذشت و مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران در ستاد و کارخانه تهدیدها را به فرصت‌هایی ارزشمند تبدیل کردیم و با اجرای پروژه‌های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای پیشرفت صنعت نفت کشور عزیزمان حاضر شدیم و در کارنامه شرکت وتکو به پشتوانه پرسنل توانمند، متعهد و دلسوز، نمرات ارزشمندی برای اولین سال قرن جدید ثبت شد.
شرکت وتکو در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده بود، در هر سه حوزه موفق عملکرد و ضمن افزایش سقف تولید نسبت به سال‌های گذشته در عرصه تولید دانش بنیان نیز قدم‌های بلندی برداشت و مهندسان و متخصصان وتکو با طراحی و تولید تجهیزات سرچاهی (ولهد) با فشار کاری ۱۵۰۰۰ PSI اثبات کردند که از نظر دانش فنی و علم روز توان رقابت با شرکت‌های معظم بین‌المللی را دارند.
در حوزه اشتغال آفرینی نیز در سالی که به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از شرکت‌ها رو به تعدیل نیرو آوردند، شرکت وتکو تمامی پرسنل خود را حفظ و تعدادی نیروی جدید به جمع خود اضافه کرد.
در روزهای آغازین سال جدید، وظیفه خود می‌دانم از زحمات تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف شرکت قدردانی کنم که همه آنچه به دست آمده، حاصل زحمات یکایک اعضای خانواده وتکو است.
امیدوارم در سال جدید با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي‌وقفه، خود را برای انجام پروژه‌های جدید و توسعه تولید آماده ساخته و با نو شدن سال، مشکلات گذشته را کهنه و پشت سر جا بگذاریم و رو به آینده گام برداریم.
عید نوروز امسال با حلول بهار قرآن و ماه مبارک رمضان با رحمت و برکت مضاعف همراه شده، فرارسیدن این دو عید را به همه همکاران و خانواده‌های محترمشان تبریک گفته، آرزوي سالي سرشار از موفقيت و سلامتي براي مدیران و همکاران‌مان در شرکت تجهیزات صنایع نفت دارم و امیدوارم زیر سایه عنایت الهی و رهنمودها و مدیریت مدیران ارشد مجموعه بالاخص مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر حسن وفائی در مسیر خدمت به مردم شریف ایران و توسعه و آبادانی کشور عزیزمان توفیق داشته باشیم.
امیرمهدی جواهردشتی
مدیرعامل شركت فناوري تجهيزات سرچاهي (وتکو)
عضو اتاق بازرگانی تهران

666